Lepitusavalduse esitamine

Kui Sa ei ole rahul kindlustusandja otsusega ning läbirääkimised ei ole soovitud tulemuseni viinud, siis saad proovida leida kokkulepet lepituse abil. 

Enne lepitusavalduse esitamist palun tutvu lepituse olemusega ja veendu, et 

  • saad avalduse Mobiil-ID, Smart-ID või ID-kaardiga allkirjastada
  • Sul on kindlustusandja otsus, sellele järgnenud kirjavahetus, kindlustuspoliis ja muu asjasse puutuv teave
  • saad eelnevalt nimetatud dokumendid esitada failidena, soovitavalt pdf-failidena

Lepitus toimub üksnes eesti keeles. Vajadusel palun kaasa eesti keelt valdav tõlk või esindaja.

Lepitusavalduse esitamise sammud on järgnevad

  • vasta järgneval vormil küsimustele
  • lae seejärel avanevalt vormilt alla lepitusavaldus ja täida see
  • lisa failid (kindlustusandja otsus, kirjavahetus jms)
  • pane avaldusele digiallkiri
  • saada avaldus koos lisadega e-postiga lepitus@lkf.ee või lepitus@eksl.ee

Peale lepitusavalduse saatmist

  • toimub avalduse eelmenetlus, sh vaatame üle, kas avaldus on korrektne ja küsime kindlustusandja arvamuse
  • määrame lepitaja
  • lepitaja suhtleb Sinu ja kindlustusandjaga, et jõuda lepituskokkuleppeni
  • lepitus lõppeb kokkuleppega või lepitaja otsusega lepitus lõpetada

Kui lepitusavalduse erilisuse tõttu või muul põhjusel lepitusavalduse esitamine ei õnnestu, siis kirjuta palun lepitus@lkf.ee või lepitus@eksl.ee.